Krajem 2009. godine, Ford je ažurirao monovolumene S-MAKS i Galaxy. Konkretno, Ford Galaxy je dobio redizajnirani prednji branik i masku, kao i nove felne. U skupim nivoima opreme, stekao je niz novih funkcija – sistem za nadgledanje „slepih“ zona, novo podesivo ograničenje brzine, zadnje električne brave sa funkcijom „zaštite dece“, LED unutrašnja i spoljašnja svetla. Udobnost je poboljšana efikasnijim sistemom za kontrolu klime, koji je dobio novi ventilacioni senzor temperature i vlažnosti ugrađen u kolonu upravljača za precizniju kontrolu vazduha u kabini. Linija pogonskih agregata ažurirane Galaksije uključuje atmosferske benzinske motore 2.0 (145 ks) i 2.3 (161 ks), kao i dvolitarske turbo motore – dizel Duratork TDCi (140 ks) i novi benzinski Ecoboost sa povratkom na 200 ks

Mi imamo polovni autodelove za Ford Galaxy, svi delovi su ispravni i reparirani, automobile uvozimo isključivo iz Švajcarske

Ford Galaxy dostupan je u dve verzije. U konfiguraciji „Trend“, automobil ima čelične felne 16 “, bočna ogledala sa električnim podešavanjem, grejanjem i ugrađenim pokazivačima pravca, svetla za maglu, električni električni podizači stakala, centralno zaključavanje, dvozonska kontrola klime, putnički računar. Sedam odvojenih sedišta je opremljeno vlasničkim sistemom. Horizontalno preklapanje, u naslonima su preklopni stolovi. Kožni volan i dugme za prebacivanje brzina. Aluminijumske felne od 17 „, grejani vetrobran sa premazom koji odražava toplotu, tempomat su dostupni u Ghia paket; bočna ogledala su dopunjena osvetljenjem prostora blizu vrata, a vozačko sedište – električno podesivom visinom i lumbalnom potporom. Kvalitetni pokrivači od tkanine i krovna konzola pune veličine sa pretincima i ogledalom za posmatranje dece dopunjuju listu opreme; dodatni klima uređaj u zadnjem delu kabine pružiće udobnost putnicima sa zadnjeg dela, a fioke ispod prednjih sedišta dodaju prostor za odlaganje sitnica.

U liniji motora, najveće interesovanje zaslužuje novi EcoBoost SCTi sa turbopunjačem – dvolitarski agregat od 200 konjskih snaga u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim menjačem Povershift sa dve spojke. Pored turbine sa malom inercijom, motor je opremljen novom generacijom sistema direktnog ubrizgavanja i dvostrukim nezavisnim sistemom promenljivog vremena podešavanja ventila (Ti-VCT), koji su produktivnost i ekonomičnost doveli na novi nivo. Dakle, zahvaljujući ovom motoru, vreme ubrzanja do „stotine“ je 8,8 sekundi. Novi benzinski „upaljač“ odlikuje se i relativno malom potrošnjom benzina – 8,1 l / 100 km. Na primer, atmosferski 2.0 benzinski motor prevozi 8,2 l / 100 km, a 2,3-litarski 9,8 l / 100 km, sa vrednostima snage neuporedivim sa EcoBoost (145 ks i 161 ks). Respektivno). Turbo dizel motor, dvolitarski Duratork TDCi, proizvodi maksimalnu snagu od 145 KS. i predviđa izbor mašine ili mehanike. Prosečna potrošnja je 6 litara, odnosno 7,2 litara na 100 km.

Ford Galaxy je napravljen na istoj osnovi kao i Ford S-MAKS i Ford Mondeo. Nezavisno prednje vešanje, McPherson; zadnji – nezavisni višenamenski. Generalno, šasija pokazuje visoke vozne performanse i pouzdanost, među nedostacima se mogu primetiti nizak razmak od tla – 153 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,85 m, i pristojan radijus okretanja, koji iznosi skoro skoro 6 metara. Kao što bi trebalo da bude za vrhunski automobil, neke modifikacije mogu biti opremljene interaktivnim sistemom za kontrolu dinamike vozila (IVDC) – koristeći funkciju kontinuirane kontrole krutosti amortizera (pet puta u sekundi), značajno poboljšava upravljivost i stabilnost, kao i efikasnost kočenja.

Sigurnosne tehnologije uključuju inovativnu čeličnu strukturu teškog tereta, prednje i bočne vazdušne jastuke, vazdušne jastuke sa bočnim zavesama, vazdušne jastuke za kolena, antiblokirni kočioni sistem sa raspodelom sile kočenja i pomoćni kočioni sistem, elektronski sistem kontrole stabilnosti, informativni sistem mrtve tačke, kišu i senzori svetla, salonsko ogledalo sa automatskim zatamnjivanjem. Pored toga, oprema uključuje pomoć pri pokretanju uzbrdo i nadzor pritiska u gumama, kao i prilagodljivi tempomat sa sistemom za izbegavanje sudara. Na Euro NCAP testovima automobil je dobio 5 zvezdica.

Prekinuvši sklonost Fordovim monovolumenima, kupac će se možda suočiti sa problemom izbora između S-MAKS-a i Galaxy-a. Ovaj drugi ima viši krov, obično tri reda sedišta, mekši ogib, a u pogledu kapaciteta i pogodnosti smeštaja putnika, biće poželjniji od sportskog brata. Dakle, Galaxy će biti odličan izbor za veliku porodicu i ljubitelje dalekih putovanja. Uprkos svim prednostima motora sa turbopunjačem, modifikacije sa atmosferskim benzinskim motorima su najpraktičnije u radu: 2.0 na „mehaniku“ ili 2.3 sa automatskim menjačem.