Fordovi modeli Galaxy i S-MAKS potvrđeni su kao omiljeni u poslovnom svetu nakon tri pobede na dodeli nagrada BusinessCar 2007.

Čitaoci časopisa BusinessCar proglasili su S-MAKS vozilom godine 2007. i najboljim mini-MPV. Galaxy je nagrađen najboljim slotom u svojoj klasi sa Best MPV. Nagrade BusinessCar nominuju čitaoci publikacije, čineći ih među najuticajnijima u areni poslovnih automobila.

Ford S-max

Komentarišući nagrade za S-MAKS, glavni urednik BusinessCar-a Tristan Ioung rekao je: „Važni su prvi utisci. Dakle, kada smo prvi put opisali Ford S-MAKS kao pravi dašak svježeg vazduha, pošteno je reći da je dobro započeo. A sada je taj dobar početak postao bolji, jer S-MAKS ne samo da ovde sakuplja glavnu nagradu u svom segmentu, već galopira i sa našom prestižnom nagradom Novi automobil godine. ‘

Najboljim vrednostima u klasi i malim operativnim troškovima, oštar dizajn, inovativni enterijer i sportske karakteristike vožnje Ford S-MAKS već su ga učinili omiljenim u sektoru flote i maloprodaje.

Ford Galaxy

Novi Galaxy je takođe osvojila svoju klasu kao najbolji MPV sa onim što je BusinessCar opisao kao svoj, „pametan i potcenjen izgled“. Galaxy je takođe osvojio pohvale za svoje inovativno preklopno sedište:

„Galaksija je rešila vekovnu dilemu o putnicima ili prtljagu sa aplombom i unutrašnjim prostorom, uprkos tome što je bila samo 50 mm duža od S-MAKS-a. Galaxy deli ključnu dinamiku vožnje S-MAKS-a istovremeno zadovoljavajući one kupce kojima je potreban veći MPV. ‘

Komentarišući pobedu u Galaxyju, Kevin Griffin, Fordov direktor Fleet Operations rekao je: „Morali smo da zadovoljimo potrebe velikog MPV-a da zadrži bazu kupaca, ali što je najvažnije, ne zanemarimo izvanrednu dinamiku vožnje koja je plan svih Fordovih vozila . „

Galaxy i S-max modeli

I S-MAKS i Galaxy su dostupni sa izborom 1,8-litarskih TDCi dizel motora sa Common Rail motorom snage 100 KS i 125 PS, 2,0-litarskim TDCi dizel motorom od 140 PS i 145-litarskim benzinskim motorom od 2,0 litara. S-MAKS je takođe dostupan sa 2,5-litarskim benzinskim motorom sa 20 ventila i 220KS. Zavisno od izbora motora, ručno menjači sa pet ili šest brzina su standardno ugrađeni.